Goktus01 Sevgili anneler bebeğimin özellikle geceleri çok fazla damağı kaşınıyor, yakaladığı herşeyi ağzına götürüyor, elimi bile.. kendi eli ve parmaklarıyla damağını kaşıyor.Canı yanıyor😭 Sizler bunu yaşadınız mı? Yaşadıysanız ne gibi çözümler buldunuz?
Buss_07 Goktus01 Bizdede durum aynı. Bir süre sonra kendi parmağıyla yetinmesini öğreniyor. Bir sürü diş kaşıyıcı aldık ama hiç birini istemedi.
Daphne Goktus01 bebeğiniz kaç aylık benim bebeğim de aynı durumda damağı çok kaşınıyor, elleri sürekli ağzında bazen benim ellerimi de götürmek istiyor ağzına, bu ara diliyle kaşımaya başladı sanki. 4 ay 13 günlük
Goktus01 Buss_07 bizde aynı şekilde dişlikleri hiç istemiyor ama elimi ya da ağız mendilini yakaladığı gibi ağzına basıyor