dygbnk Kızım 13 aylık ve son bir haftadır eskisi gibi yemek yediremiyorum. Emzirdiğim için sık sık meme istiyor. Bir yandanda diş çıkarıyor ama hiç böle yapmazdı. Zayıflamaya başladı. Bnm gbi olan var mı? ne yapmam gerek? Yardımcı Olur musunuz?
Deletedmom277 dygbnk Diş çıkartıyorsa sebep budur. Dişimiz ağrıdığında yemek yiyemeyiz canımız istemez sancı çekeriz. Onlarda bizim gibi kolay bir şey değil diş çıkacak. Çıktıktan sonra düzene geri dönüş oluyor
Elaunal 13 aylığız aynı durumdayız. Emzirme danısmanına sorduğumda sütün içindeki endorfin hormonu ve emmenin verdiği özellikle ağrı kesici hissiyatı verip sakinleşiyormuş. Bide atak haftasındayız o yüzden olabilir geçici bir durum