Kızım 13 aylık ve 9kilo 200 gram 4 ayda sadece 200 gr almış ve hiç bir şekilde ne yemek yiyor ne mama içiyor. Ağzına bir kaşık yemek zor veriyorum sadece emiyor. Biberon kesinlikle reddediyor önceleri mama süt içerdi ama artık hiç bişey almıyor sadece gün içinde bir iki kaşık yemek yiyor ve bir daha asla yemiyor. Herkes sütten kes sütüne güveniyor diyor ama kıyamıyorum. Memeye çok düşkğn geceleri sadece emerek uyumaya başladı başka türlü hiç bir şekilde uyumuyor. Çevremdekiler zayıfladığını görünce bakamıyorsun bir çocuğa diyor ve bu beni aşırı yıpratıyor. Bazen gerçekten gaflete düşüp bakamıyor muyum diyorum. İnanın her gün ağlıyorum. Çok enerjik bi çocuk yerinde durmuyor harap oluyorum artık lütfen bişeyler söyleyin ne yapmam lazım. 😢