Betuskoo- ben 40imin çıkmasını bekledim ama korktum cesaret edemedim 1 hafta falan daha beklemiştim ama yaparken psikolojik olarak galiba canım çok yandı baya uzun süre yapamamistim eşim sağolsun bu konularda anlayislidir bekledi yani şimdi rahatım 😃 beklemelisin bence 40 gün tam toparlanmak için az kalmış zaten