Bebeğime hipp combiotic mama veriyorum. Eşim sokağa cıkma yasagında eczaneler kapalı olur diye Aptamil ar almıştı. Bir kaç gün onu kullandık bebeğim ishal oldu azıcık kalmıştı onu da hippw karıştırdım iki gündür çok sulu yapıyor ne yapsam bilemiyorum ek gıda içinde erken nasıl geçiricem bi bilsem