Sarisin Arkadaşlar bebeğiniz yüzünü çizdiği zaman ne sürüyorsunuz geçmesi için? Bi yerde okudum anne sütü tedavi edici özelliğe sahip bu nedenle yaralara sürülebilir diye. Krem vb çok kullanmak istemiyorum cildi çok hassas
Aydiles Sarisin benım oglumda hep yüzünü yırtıyor, emzirirken sütümü sürerdim, sımdıde sudocrem pişik kremini sürüyorum cok iyi geliyor bide mustelanın bebek yüz kremini aldım kızarıklar ve kuruluk ıcın bazende onu sürüyorum
Sarisin [bilinmeyen] PrensSelim normalde bende bişey sürmüyodum geçiyodu bu sabah aşırı çizmiş endişelendim iz falan kalır diye. Oysa ki dün akşam kestim törpüledim nasıl yapıyo anlamıyorum
PrensSelim Sarisin sıkıntı olmaz ya oğlum da çiziyor kanıyor kabuk tutuyor,kabuğu soymazsanız ellemezseniz bişe olmaz inşallah
Annesininprensesi Sarisin anne sütü faydalı olduğu için benim ilk aklıma o geliyor😀 burnu tıkalıyken de süt sağıyorum hemencecik içerisindeki pisliği dışarı atıyor açılıyor🤗
feldspar ben artık uyurken eline çorap geçiriyorum 😃😃 uyanırken çiziyor çünkü hep. gözüne denk gelmesinden korkuyorum
Sumeyyeabic feldspar ayni canım bende yatarken çorap geçiriyorum burnunu çizdi uyanirken ağladı zaten gözünü oyacak nerdeyse 😁
Busrakerem Bepantol krem sürdüm bende geçti ama kantaron yağı yaralara cok iyi iz bırakmıyor zararsız da sürebilirsin kötü ise
Hediye Sarisin hiç bir şey sürmüyorum kendiliğinden geçiyor bazen anne sütü sürüyorum oda genel manada iyi olduğu için😘
Sarisin Annesininprensesi bunu duymamıştım aklımda bulunsun teşekkürler 😊 böyle böyle gidicek acemilik napalım 😊
Annesininprensesi Sarisinrica ederim evet öyle yapın yumuşayıp dışarı atıyor ☺️ Hepimiz acemiyiz bende annemden duymuştum ilaçtan daha etkili valla denedim😂