Cihocan Bence birleştirme yapmayın çünkü buzluya koyarken tarih atmanız gerekiyor ve biri dünün biri bugünün sütü sonuçta. Doktorlar çok önermiyor ilk haftalarda süt az gelir o zaman yapabilirsiniz ama daha sonra yapmayın yapacaksanız ısıları eşitleyip öyle birleştirin diyorlar ama içirmek için. Buzluğa atacaksanız birleştirme yapmayın ve mutlaka tarih atın. Ona göre çıkarıp içireceksiniz çünkü. İnşallah bu süreci buzlukta ki sütlere ihtiyaç duymadan atlatırız 🤲🏼