Arkadaslar 3 4 gundur belli bir saat ateşim yukseliyor yanaklarim kipkirmizi oluyor. Elimizle bakinca atesim gercekten yuksek ama derece ile ölçüyoruz atesim normal 36 36.5 cikiyor. Birkac saat sonra kendi kendine normale donuyorum. Yuzumun kizarikligi geciyor. Onun disinda nezle gibiyim. Korkuyorum bu korona belirtisi mi😔😔