Merhaba kızlar bebeğim 3 buçuk aylık 20 günlükken hiç derin uykusu olmazdı bende bunu yüz üstü yatırdım ve masaj yaptım sonra bu sabaha kadar uyudu sonra bu alışkanlık haline geldi hep yüz üstü uyuyor geceleri sırt üstü koyduğumda asla derin uykusu olmuyor gündüzleri ayağımda sallıyorum öyle sırt üstü uyuyor ama geceleri hep yüz üstü yatırıyorum çünkü öyle daha rahat uyuyor ve uykusunu alıyor faydasını görüyorum aslında kafasını dik tutuyor ellerinş tuttuğum gibi kalkıyor bide gazını çok iyi çıkarıyor yüz üstü uyuduğunda hareketleri sayesinde ama artık yüz üstü uyusun istiyorum nasıl alıştırırım acaba ? Böyle olan var mı yaşayan yada ?