Yeterince emzirmissiniz bence sorun etmeyin emzirmeyi birakmakta bir mesele bebişiniz kendi bırakmış ne güzel 1 çay bardağı inek sütü verin arada yada olmadı sağıp biberonla devam edin bir kac ay buzluga atin zaten 2 yasina bisey kalmamiş 3 5 ay sağıp verseniz bence iyi olmuş