tugbaanne bizim ki de çok sakin bir bebek , bizde 3,5 aylığız arada yaşıyoruz , özellikle akşam yapıyor , hiç bir problemi yok gibi duruyor ama ağlıyor birden baya , ben bu durumlarda uyutmaya çalışıyorum karnını doyurup öyle sakinliyor , atak haftaları , geçmesini bekleyeceğiz 🤎