Merhaba güzel anneler 2 gün sonra 3 aylık oluyoruz benim kız çok sakin ve huzurlu bi bebekti ta ki bi önceki geceye kadar 12 30 gibi bağırmaya başladı saat 2 ye kadar çatlarcasına ağladı tabi aldık hastaneye kaçtık ilk kez olduğu için telaşlandık orda bişey çıkmadı karnında çok fazla gaz birikmiş fitil yaptılar benim sormak istediğim bu gaz 3.aydan sonra olabilir mi yoksa kolik mi oluyoruz çünkü dün gecede aynı saatte bağırmaya başladı ama bu kez çabuk sakinleşti çok uzun oldu hakkınızı helal edin ama napıcağımı bilemiyorum böyle ağlayınca