ErvaEla Bebeğim 3 ay 14 günlük 2 gündür bezlerinde azalma var gibi , afedersiniz sanki kakası diğer günlere göre daha az , sebebi nedir acaba? Kilosu iyi aslında ama anlamadım sebebini
GkhanKbr ErvaEla Kakanın beslenme ile alakası yok diye biliyorum çişini yapıyorsa kafi diyorlar günde 5-6 kez dolu dolu
Esrasya ErvaEla kakasının az olması iyi birşey demekki sütünüz yarıyor. Önemli olan çiş sayısı. Keşke benimki de kakayı biraz az yapsa çok sık yapıyor malesef
Zeynepgns587 ErvaEla canım benim oğlum 6 aylık olana kadar 15 günde 20 günde bir kaka yapıyordu doktorumuz kaka problem değil önemli olan çiş yapması dedi. Bazı bebekler doğuştan bağırsakları tembel oluyormuş ek gıdaya geçince düzeldi gibi.
elmalikurabiye ErvaEla cisli bez sayisi onemli. Kaka surekli degisiyor. Ek gidaya tam gectigi zaman duzene oturuyor.
ErvaEla Esrasya geçen aya kadar benim bebeğim de çok yapıyordu kakasını bu aralar azalma var , sağlıklı olsunlar inşallah
ErvaEla Cigdemcey yapıyor , siz o dönemi geçmişsiniz peki 3 aylıkken huzursuz gibi bebeğim bu normal mi
Cigdemcey ErvaEla canım benimki 4 aylık şuan evet huzursuzluk vardı ama geçiyor büyüme atağı geçiriyor olabilir bi araştır istersen
tugbaanne ErvaEla günden güne değişiyor benim oğlan bazen 1 defa bazen 3 defa ardarda kaka yapıyor doktora sordum önemli bişey değil dedi kilo alımı iyiyse sıkıntı yok