As_1 😂😂 hayır canım iğneyle ip geçirdim bağladım. İpi biraz uzun tuttum dışarda kalması için. Geceden fitil gibi kullandım. Biraz ip dışarda bıraktım sabah uyanınca ipten tutup çektim. Hemen çıkıyo zaten. Bide üzerindeki kabuğu soyup bi kaç çizik attım