Minikbal bglm evet doktorumuz önerdi. Oğlum balık yediği halde kış aylarında balık yağı öneriyorum kendim bile kullanıyorum dedi. 14. Ayından beri kullanıyoruz biz. Ama 1 yaştan sonra öneriolar. Alabilirsiniz sizde. Günlük 1 çay kaşığı yeterli olur
pitircik2019 YK_ merhaba , mollers kullanmaya başladınız mı ? 15.5 aylık oğlum var bende başlayacağım. Her gün mü veriyorsunuz ?
Eytufe YK_ iştah konusunda fayda gördünuzmu balık yağı aldıktan sonra ve meyveli olanmi hangisini aldınız