Bebeğim 4425 gr doğdu. Sonra kilosu indi biraz ama ilk ay 800 gr ikinci ayda 600-700 gr gibi bişey almıştı. Sadece anne sütü alıyor. Sonra karantina falan derken gidermedik ölçüme ama dün gittim ve 2 ayda 900 gr almış.Yani aylık 450 gr ediyor. Şu an 4 buçuk aylık ve 6700 gr. Hemşire kilolu doğduğu için ve ilk aylar fazla gr aldığı için şimdi az kilo alması normal dedi. Öyle olmasa zaten anne sütü yeterli değil anlamına gelirmiş. Yani kilolu doğan bebeklerin kilo alımı az olabilirmiş doğduktan sonra. İri bebek doğuran vardır illa aramızda sizde de durumlar aynı mı ?