Arslaninannesi
1.5 aylık bebeğimin burnu sabahları tıkanıyor öğlene doğru açılıyor hırıltı var ama burnundan geldiğini düşünüyorum. burnu tıkalı olduğu için sinir olup oksuruyormus midesi bulanıyormuş gibi oluyor oda öksürtuyor ama sürekli değil. Balgamı olsa kaladan çıkar diyorlar kakamizda balgam da yok. Tuzlu su ile açıyorum burnunu 2 gün önce doktora götürmüştüm kulaklarına baktılar kan ve idrar tahlili yaptılar sırtını dinlediler ama bisey demediler doktora götürünce ilaç vs veriyolarmi merak ettim, birde öğlene doğru açılınca burnu peteklerden olabilirmi götürmeye gerek var mı doktora tejrar diye sormak istiyorum sizlere teşekkürler
Resmiye
benlmde oğlumun gece özellikle tıkanıyor. Yattığımız odanın peteğini düşükte açarsam ıslak havlu ve kalorifer suluğu takıyorum. iki üç gündür peteği kapattım burun tıkanıklığı azaldı. Doktorumuz bebekler sürekli beslenip yattığı için normal demişti. Serum fizyolojik kullanıyoruz emmeden önce. İçinin rahat etmesi için doktorunuza danışabilirsiniz.