Defnelinaaa5801 düzenli kullanımda fayda ediyor ben biogaia ve sab simlex kullandım
en çok biogaidan memnun kaldım
evet çok zor her damlayı denemek gerekir baktınız hiçbirşey fayda etmiyor sabır
sabırdan başka bir seçenek yok maalesef ki gaz konusunda
ama lütfen değişik değişik otlar kullanmayın bebeğinize zarar olabilir
zamanın da aşı gazlı bir bebeği olan anne olarak yazıyorum size
bebeğiniz ayaklarını sıcak tutun sıcak su torbası koyabilirsiniz
karnına ılık tülbent veya havlu sarın
bacaklarını karnına doğru ittirincede gaz çıkıyor
kesinlikle üstten gazını almaya çalışın
siz bir müddet gaz yapan gıdalardan uzak durun emziriyorsanız
benim yaptıklarım bunlar hafifletici oluyor du zaten kesin çözüm yoktur sadece sabır ☺️