Kızlar DUPLAK şurup alın direk ishal yapıyor benimde basurum çıktı benimde belki 20 dikişim var doğum yapalı 22 gün oldu doktor doğumdan çıkınca senin basurun çok kötü asla kabız olmaman lazım dedi 1 hafta ağladım basur acısından sonra eşim MEMATOL diye bir sprey aldı basurumu 5 günde indirdi duplak içtiğim içinde asla kabız olmadım mutlaka alın ben hamileyken de kullandım hiç bir zararı yok .