Serass geceleri uyusun o kadar saat zaten uyandırmayın bende uyandırmazdm sabaha karsı uyandıgında gögüslerim sert ve dolmus olurdu aksama dogru da yumusak ve ici boş gibi gün icinde sık sık emdigi icin. Önemli olan gündüz saat başı verin daha cok kücük gece bırakın uyusun ben hep öyle yaptım suan 6 aylık sadece anne sütü alıyor