Mltm
Benim de 2 buçuk aylık kızım var şuan soğuk algınlığını bende yaşıyorum. Herhangi bir önlem almadım. Daha 20 günlükken falan yine olmuştu. Çok kötüydüm gece sıtma falan olmuştum hatta. Çok şükür bebeğime geçmeden atlattım. Şimdi de geçmez inşallah 🙁