Merhaba. Bebeğim 14 aylık. Oyuncaklarının çoğunu amacına göre oynamıyor. Mesela halkaları asla sopaya geçirmek istemiyor. Bul-tak oyuncağında hangi şekli nereye sokacağını bilemiyor bulsa da hemen girmeyince sıkılıp bırakıyor. Hala emekliyor yürümeye asla isteği yok. Montessori etkinliklerini asla amacına göre yapamıyoruz. Sahile indiriyorum kumda kürek kullanmıyor hiç hep elleriyle kum oynuyor. Aklıma gelmeyen birçok şey.. Gelişim geriliği mi var panik yapıyorum