KuzeyinAnnesii ayni durumdayız😭 gündüz 100ml zor ıcıyor mamayı, ek gıda olarak corba meyve püreside verıyorum ama gece sürekli mama ıcmek ıstıyor bıde 200ml ver ıcıcek o derece. Akşam 8-9 gibi irmikli elmalı gece muhallebisi yapıyorum 3 gündür, yıne 23:00-24:00de aglıyor uykuya dalmıyor mama verıyorum ıcıp uyuyor hemen, gece 3te yine mama ıstıyor sabah 6da yine mama ıstıyor, bende ne yapacağımı bilmiyorum, odasına geçirmek ıstıyorum ama böyle zor😟😟😟😟