Merhaba herkese
Bu sorduğum kaçıncı soru bilmiyorum çok yardımcı oluyorsunuz teşekkür ediyorum ❤️
Bebeğim 3 buçuk aylık, sağarak anne sütü ile besleniyor. 2 gün önce neşeli, uyumayı seven, iştahlı bir bebekti. Süt miktarını artırıp içtiğini görünce sevinmiştim. Ama 2 gündür iştahı kapandı, uykuya geçişi zorlandı, ağlamaklı bir suratla geziyor. Ateş olmadı çok şükür, karnında öyle gaz şiikinliği de yok. Atak haftasına daha var görünüyor neden böyle anlayamıyorum