Mermeral Arkadaşlar bebeğim sarılık olmuştu, 5 günlükken kan için gittik, hemşire elini baya bi sıktı. Her neyse şu an bebeğim 57 günlük, sanki o elinin üstü şiş duruyor diğerine göre. Kırık olsa belli olur değil mi?
MrsG Mermeral o günden beri doktora gitmediniz mi? Sağlık ocağına aşıya filan giderseniz sorun mutlaka. Bilemeyiz ki burdan.