Selam güzel anneler. Hayırlı aksamlar hayırlı Ramazanlar. 🌙
Bebeğim haftaya 9 aylık olacak. Uykusu doğdu doğalı düzensiz. Bazen gece ayakta bazen erken uyur. Ne yaptıysam olmadı. Ama merakım şu ki, bebeğim geç de uyusa erken de uyusa uyuduktan yaklaşık yarim saat sonra uyanıyor (bazen ağlıyor ) sonra emzirmek istesem de emmiyor biraz şu içiyor ama geri uyuyamıyor. Müdahale etmeyeyim geri uyusun diyorum. Bakmıyorum diye ağlıyor. Müdahale etsem dediğim gibi emmiyor. Ama kucağıma alıyorum ya da yattığı yerden kaldırıp oturtuyorum. Sonra geri yatırıyorum. Uykuya dalıyor ya da emiyor uyuyor.
Sizce neden muhakkak kalkma ihtiyacı duyuyor olabilir ? Bi de neden o kadar uykusu olmasına rağmen yarim saate tekrar uyanıyor olabilir? Var mı fikri olan ?