Kızlar normal doğum yaptım fakat ilk gün sütüm gelmediği için süt yapan çaydan almıştım bir iki sefer içtim ve sütüm birden çoğaldı dahada içmedim şimdi öylece duruyo sütüm bebeğime yetiyo şuan ne yapmalıyım acaba onu yani amacım sütüm çoğalsın değil boş boşuna duruyo diye, ara ara içsem fazlalaşır mı sütüm acaba ?