Masal_demir Sevgili anneler, 3 aylık bebeğim var ve iznim bitti işe başladım. Bebeğim biberon almıyor. Kaşıklı biberon varmis. Kullanan memnun kalan varmidir acaba, bilgilerinizi rica ediyorum.
Dorukmustafa Masal_demir ben de o zaman işe başlayacaktım ebebekten aldım ama kullanamadık çünkü kaşığı dik tutunca çık hızlı akıyor ve bebek küçük diye genzine kaçıyor doyamıyor. Onun yerine nuk un first choise alıştırma bardağını tavsiye etti emzirme danışmanı arkadaşım. Hem deliği çok minik yavaş yavaş akıyor hem de normal biberon gibi kendi akmadığı için emme refleksini devam ettiriyor. Onu aldık ve hala kullanıyoruz emiyor da şükür.
Mrbmrb Masal_demir easy cup marka var. Ama dilinin altına yerleştirip de sıkıyosn mamayı. Öbür türlü genzine kaçar
Masal_demir Dorukmustafa teşekkür ederim. Bir bakayım dediginiz alıştırma bardağına. Iki gündür ac ac beni bekliyor oğlum, çareler arıyorum hızlıca