Zeynepmusab eldiveni en fazla 2 aya kadar takabilirsiniz, sonrası motor gelişimi engelleyeceği için iyi değil. Ben 1 buçuk aylıkken ilk tırnak kesimini yapıp çıkarmıştım. Çıkarınca tırmaklarını devamlı kısa tutman lazım. Ama yine de arada çizikler olabiliyor tabi, onlar da moralini bozmasın, birkaç güne geçiyor