Merhaba arkadaşlar kızım 2aylık olacak ılk başlar ağlama krızlerı yaşıyorduk kolıktı damla kullanıyoruz azaldı gıbı bırsey suan başka sorunumuz var gece uyumamak sabahlara kdr ayaktayız uyusada 5.10dk falan gündüzleri gayet güzel uykusu BAYBAY diye bıtkısel bır damla varmış 2hafta kullanma sonrası etkı edıyormus yaşayan kullanan. Bılgı sahıbı olan varsa cvplasın lütfen çok yoruldum 20aylık bır oğlum daha var 🙈 yetısemıyorum