Slm kızlar normalde âdet tarihim dündü. Bn dünden önce kahverengi lekelenme oldu dün sabaha kadar azar azar oldu adet oldum diye içim rahatladı ama dün öğleden sonra kesildi ve bugün oruç tutum tekrar çok korktum gebeyim diye eşim bugün test getirdi erkn gebelik testi bulamamış normal tersten getirmiş yaptım negatif çıkti ama yinede içim rahat değil birde sezeryan doğum yaptım adet günümde yada adetime iki hafta falan kaldığında kahverengi lekelenmelerim oluyo bu bı İlk değil sizce gebelik olsa teste çıkarmıştı ne olur içimi rahatlain bu gebelik ile açtığım üçüncü post