Dorukmustafa Anana biz nuk un first choise alıştırma bardağını almıştık severek kullandık tavsiye ederim
Deletedmom212 Anana canım ben weenin alt tarafı yamuk bi alıştırma bardagı var 25 lira mı ne fiyatıda cok uygundu aslada akıtmıodu ona da bi bakabilirsin istersen onu kullandık cok memnun kalmıştım ben
MrsG Dorukmustafa evet bende onu kullanıyorum memnunuz. Hiç biberon kullanmadık. O yüzden biraz zor oldu alışması ama alıştık sonuç olarak.
Anana Dorukmustafa Eylul_27 Sumre0681_ MrsG Çoğunluk aynı fikirdeymiş. Teşekkürler hepinize tavsiyeniz için. 🙏🏻
Eylul_27 O kadar alıstırma bardağı denedik hicbirinden memnun kalmadım. Ama bu mükemmel akıtma vs hic olmuyor
Keremozaninannesi Anana nuk first choise cok iyi asla akitma damlama yapmiyor ben aldığımda 30 tlydi simdi baya pahalanmış ama güzel biberon oğlum hala kullanıyor