Berkanelif Arkadaşlar bebeğim 8 aylık iki aydır alt damağında beyaz minik sertlik var aynı bu şekil nedir bu dişmi iltihapmı virüsten dolayı doktora gidemedik sizin yorumlarınızı merak ettim https://hizliresim.com/RPM4Vn https://hizliresim.com/0VsnwA
Neziha Berkanelif cnm tam belli olmuyor sen bak ufak falan delik varsa geliyor dur benim kızımda delik vardı Bi kaç gün sonra da elledim sivri Bi diş var dı 😄 şuan üst dişleri bekliyoruz ne zaman gelcek diye 🙇♀️
Gonul_kumsal26 Berkanelif merhaba en Az 1ay var. Bu süreç çok zor olacak. Diş jeli ve diş kaşıyıcı sürekli soğuk olsun. Allah kolaylık versin