aabbcc123 İyi akşamlar 13 aylık bebeğim bugün menenjit aşısını oldu ben bexsero hem nimenrix yapıldı . Bu saate kadar bir şey yoktu ama bir saattir çok ağlıyor bexsero olan bacağını tutuyor aşırı huzursuz başına gelen oldu mu ve neler yaptınız
Fatmaervanur aabbcc123 gecmis olsun canım aşısı sonrası huzursuzluk cok normal ağrısı oldugundan öyledir bizde yeni olduk 1 2 gün devam eder sonra düzelir merak etme hatta bizimki bacağında şişlik oldu dokturu aradim normal dedi cok şükür şuan iyi darısı ins senin başına
Dorukmustafa aabbcc123 biz de ikinci dozu dün olduk sık sık dolven veriyorum huzursuz uykusunda inliyor bacağına değince ağlıyor emeklerden aşı olan bacağına korkarak basıyor 😞
Fasulyeninannesi aabbcc123 ben yaptırmadım ama önceden burda bir post okumuştum bebeğim ayağının üstüne basamiyor bacaklarini tutamıyor ağlıyor diye normal galiba
aabbcc123 Fatmaervanur çok teşekkür ederim cevabınız için calpol verdim sadece yapabileceğim başka bir şey yok sanırım 😔
Dygavs Tunaaral nimenrix 2. Aydan itibaren yapılıyor. Bexero ise daha geçte yapılıyor ama belli bir sırası var. Biz 3. Ayda nimenrix olduk 3 buçukta bexero olacağız. B grubu olan bexero ateş yapıyormuş genelde aynı gün vurmuyorlar
Tunaaral Dygavs Yaaa bunu hiç bilmiyordum doktor bize hiç söylemedi ki🤷♀️ Özellikle de hususi soruyorum özel aşısı var mı başka diye. Benim oğlum 6 aylık. Bana dedi ki doktor artık 9. Aya kadar aşı yok