Kızlar 4 ay 3 günlük bi oğlum var. Zaten normalde de gazlı ve kolik bir bebekti, bugünlerde daha bi tuhaf oldu, mama yemiyor, beni emmiyor 🤷♀️ Sürekli kucak istiyor, yatırdığım an çığlık atıyor., günlerdir mızmız böyle 🤷♀️Uyku düzenimiz zaten yoktu , şimdi daha beter oldu .Bir yeri mi ağrıyor acaba anlayamıyorum 😞😞