Buse_alin Kızlar merhaba 10 aylık kızım mama sandalyesinde oturmuyor sürekli ayağa kalkıyor kemerini bağlasam da tutuyor çekip açıyor yemek yedirmem çok zorlaştı ne yapmalıyım bu sorunu yaşayan var mı aranızda
-erCansu- Buse_alin mama sandalyesinin masa kismini cikartip bizim masaya yanastiriyorum bi oyle oturuyo sadece ona yedirdigim zamanda salonda onun masa sandalyesi var kucuk oraya oturuyo
annediyebiri Buse_alin bizde yaşadık 3 ay sürdü bu direnis kucağımda oturuyordu sonra mama sandalyesinde oturmaya devam etti
nurhayatervaras Buse_alin aynı biz 😔 ne yaptım ettim yok oturmuyor yer sofrasında da aynı hep kalkmak istiyor
-erCansu- Buse_alin 😂😂 eee böyle iste onune bardaga su koyuyorum o igremc karisimlar yapiyo orda oylede yediriyorum suyla oyalanirken😂
Buse_alin Valla işimiz zor kızlar allah yardımcımız olsun 😂ne güzel oturuyordu mutfakta işimi felan yapıyordum neyse artık inşallah en kısa sürede düzelir