Merhaba anneler, eltimin bugün bebeği oldu ve bebeğin ciğerleri anne karnında su dan dolayı enfeksiyon olmuş, şu an yoğun bakımda ve makineye bağlı küçücük melek 😰 midesi yıkanacak ve ardından hastaneden anne sütünü istediler, fakat biliyorsunuz ki sezeryandan sonra hemen süt gelmiyor, şu anda makine ile deniyorlar hastanede ama gelmedi bir türlü sütü.. benimde bebeğim var annesinin sütü yerine ben süt göndersem sıkıntı olur mu sizce? Başına böyle bir durum gelen anne var mı? 2 çocuk doktorumuz var onlara da yazdım henüz dönüş alamadık.. bilgisi olan annelerden yardım bekliyorum..