Prensesannesiii26 Alyaselcen önceden alıyorsa biberondan kaynaklı değildir o zaman aşıdan da olmuş olabilir belki canım
Gamzesylu-06 Alyaselcen kilo alımı iyi bence canım 800 e yakın kilo almış ayda benimkide öyle doktorlar 500 ü geçiyorsa önemli değil diyorlar 500 den az kilo alıyorsa o zaman sıkıntı demişlerdi kafana takma bence gayet iyi 😘
Alyaselcen littleprincemom kabız olmadı şükür ama 5 saate yakın mama yemiyor artık anlamıyorum niye böyle oldu