Neslihanmothers Benimki 3-4 gün kakasını yapmadığında öyle bi koku oluyodu camları açıyodukdesem inanır mısınız bilmiyorum ben böyle bi koku görmedim. Kaka yapmasına yakn kokuyodu gazı aşırı ama 🙄 Mama veriyodum ben de o zamanlar ek olarak sadece 30 cc günde 4 kere tadımlık olarak yani onu kesince bi çok şeyi bitti😒 Ama eşimin kuzeni çocuk doktoru uzakta onu aradık bu kokuyu söylediğimizde bağırsaklarında bakteri olabilir o yapabilir dedi mama veriyosanız biberon temizliğini iyi yapın dedi 🙄