eslemimm yuvarlaniyor oturuyor ama asla emeklemiyor arada 40 50 saniye tek başına sabit ayakta duruyor o kadar korkuyorum ayni zamanda dogum yaptigim arkadaşlarımın bebeklerinin hepsi emekliyor
tubaberil eslemimm bazı bebekler hiç emeklemeden yurumeye gecebilirlermiş.yurudukten sonra bıle emeklemeye baslıyan olurmuş normalmiş
Zerr Bebekten bebeğe fark vardır canım bazı bebekler erken emekler bazıları emeklemeden yürür, sadece onu yerde bırak gelişir zamanla
Uzaymekiii Etrafınızdaki bebeklerle kıyaslmayın hiç belki emeklemeden yürür direkt😍 hareketliymiş sonuçta öyle düşünün😊 benim kızım 10 buçuk aylıktı tam emeklediğinde 11.ayın sonunda yürüdü😂
Semaylcn Benim de 14 aylık bebeğim var benim bebeğim de hiç emekli yemedi poposunun üstünden gidip geliyorudu.
Semaylcn Aynen Bütün bebekler aynı değil arkadaşımın bebeği 8 aylıkken yürüdü benim bebeğim 13 aylıkken yürüdü
ENHA_17 eslemimm 10 ay 20 günlük hiç emekleyecek gibi değil yerde yüzüstü durmak istemiyor ki emeklesin 😏