Tulay09 ben çok sık kanama görüyodum. Özellikle ilişkiden sonra başlardı kadın doğuma gittim rahim ağzında yara varmış. Smear ve hormon testi yaptılar temiz çıktı sadece guatr çıktı Onun icin de dahiliyeye gönderdi. O da adet düzensizliği yaparmış. Rahîm ağzında ki yarayı da kanamam birince donduracak. Bi doktora gidin isterseniz.