2205 OmerAsafm26 Çok ağrı olduğunda doktorun iğne yapılabiliyor. Bana dr um demişti doğumdan çıkınca size dikloron iğne yapıyoruz ağrınız olduğunda diye. Tabi ki abartmamak şartıyla
Alpkerem Bebegimucizem ben parol kullanıyorum minoset plus var bide normal var plus içme dedi doktorum kafehin içeriyor Muş
Zeyzeyuuuu annediyebiri benimde migren var bebeğini uyut ılık duşa gir kafanı soğuk suyla önünde yıka sonra havluya sar hiç kurutma makinayla havluyla uyu ama minoset veya bi ağrı kesici iç uyumaya bak benim bu şekilde geçiyor
Bebegimucizem Alpkerem kafein içeriyor evet ama çay da kahvede de var kafein baş ağrısı olduğunda özellikle insanı dinç tutan bişey kafein
2205 OmerAsafm26 benim migrenim var emzirdigim zamanlar tuttuğunda dikloron yaptırdım hep. Ayrıca yan komşum da dr oda yaptır dedi. Ve o yaptı hep iğne yi
BusraOmerAsaf OmerAsafm26 benim kadın doğumcum Sezeryan sonrası kullandığım parol bitince, herhangi bir ağrı olursa minoset kullanabilirsin demişti emzirdiğim için
17062019 OmerAsafm26 benim oglum 3 aylikken falan basim oyle bir agridi ki.cocuk doktorumuzu aradim hemen.novalginden baskasi gecirmez cunku basimin agrisini.onu sordum icebilir miyim diye.oda alaninda cok basarili ve docentlik yolunda ilerliyor mesela bana dediki 1 tane iciyorsun ve o ilacin yuzde 1i bile gecmiyor sute.sen 80 kilosun o ilac 500 mg.oyle deyince icmistim bende
Yasedem OmerAsafm26 minoset kullandım ben hep emzirirken migrenim tutuyordu o nedenle mecbur içiyordum doktorumda onu önermişti
NurrC Minoset = Parol. Aynı etken madde içeriyor hiçbir farkı yok sadece kutu ve firma farkı var. Yani parol işe yaramıyorsa minosette yaramaz. Süt verirken içebileceğin tek ağrı kesici ikisi. Bu arada eczacı teknisyeni olarak bu bilgileri veriyorum. 🌸