Leylaninannesi Iyi akşamlar Bebeği besin alerjisi olupta zaditen damlayı kullanan var mi??Doktor bugün besin alerjisi icin yazdı fakat Kullanım alanı rinit nezle ve göz iltihabi gibi alerjik durumlar diyor yani besin alerjisi demiyor.Ben de bu yüzden bebegime vermek icin tedirginim açıkçası.Besin alerjisi icin kullanan varsa beni rahatlatsin lütfen.
arzu58 Leylaninannesi doktordan daha iyi bilemeyiz ama alerjik her türlü durumda veriliyor diye biliyorum
Pamukdeniz Leylaninannesi merhaba kızım 6 aylıkken kullanmıştık mutlaka kullanın herhangi bir yan etkisi görmedik her bebek farklıdır tabi ki ama daha sonrasında kalmıyor şükür inşallah sizin de kalmaz şükür şuan 18 ayligiz ☺️
Emirim bende ogluma kullndim halada dolapta duruyod alsrhik bi durumoldugundaveriyorum rahatliyor. burnu tikandiginda da veriyorum
Kum-kum Ben damlayla başladm şuan şrubunu kullanyrz hem besin hem süt ,hem toz ,polen bir sürü şeye alerjisi var 🤦♀️