Umutegem deletedmom247 parca kalms gibi degil dr canim sanki pipisinin ucu icine giriyor gibi bende 2 sefer felan foto attim dodktor normal diyor ama cozemedim bi turlu
deletedmom247 Umutegem O bizdede giriyor arada bir birşey olmaz ondan sanmıyormm nerde oturuyorsunuz ?
Umutegem deletedmom247 ankara kahramankazan cnim. Bilmiyorum doktor bez aldikca sat basi ilrri geri yap yoksa ice kacar 2. Sefer sunnet olmak zorunda kalir dediydi. Siz nerde oturuyorsunuz
deletedmom247 Umutegem Ay Allah korusun yapın sizde sürekli madem bende arada bir yapıyorum doktorum demedi ama birşey her doktor farklı birşey söylüyor anlayamadım gitti 🤦🏼♀️ Bende ankaradayım dr. Onursal yıldıza yaptırdım instagramı var ordan baya memnun kalanlar olduğu için gittim ama ben memnun kalmadım o ayrı işte şans meselesi sanırım oğlum doğdu doğalı şansı yok zaten 🥺
Umutegem deletedmom247 bizde etimesgutta yaptirdik cnm dedigin gibi herkes memnun kaldigi icin orada yaptirdik ama oglum cok huysuzlandi hala da korkuyor bilmiyorum nasil unutturacagim.
deletedmom247 Umutegem Anladımm Tühya inşallah iyi olsun bir sıkıntı çıkmasında unutur onu zamanlaa 🙏🏻❣️
Yigithamza- Hepinize teşekkür kızlar 1 hafta iyileşme süresinde dikkat edeceğim artık şuan kesin düşünüyoruz yaza yaşı gelicek yürüyecek daha zor olacak diye düşünüyorum aslında geç kaldığımızın farkındayım malesef 😕
tombikdonerkankasiiskender Benimde oğlum şuan 41 günlük doğum yaptığım da çocuk doktoruna sormuştum sünnet ne zaman öneriyosunuz diye, 6 aydan önce önermiyorum en ideali 6. Ay dedi bize, bizde bekliyoruz bakalım zaten araya korona da girdi şimdi hiç olmaz mecbur beklicez🤦🏻♀️
Stellaa Dogumdan sonraki gun hastaneden cikmadan yaptirdik ilk 24 saat aci hissetmiyolar dediler herkes cok onermisti iyi ki yaptirmisiz cok cabuk iyilesti ve en onemlisi cani acimadi smdi asiyi nasil yaptircam diye dusunuyorum sunneti hic yaptiramazdm heralde
Merlival Yigithamza- ben oturduğum semtteki tüm hastane ve klinikleri aramıştım bilgi almak için hepsi eski usul neşter ile yaptıklarını söyledi .. bende lazer ile yapılıp yapılamayacağını sordum bi tane doktoru baglamışlardı görevli bilmediği için doktor bey eskiden yaptıklarını ama neşter ile olanın sağlıklı olduğu için diğerini yapmadıklarını söylemişti .. eski usul yaptırdık yani :)
Damla_K Yigithamza- biz dikissiz yaptırdık canım cok memnun kaldım baya korkmuştum. Sükür bi sene geçti bile. Klips yönteminde enfeksiyon riski cok cok az pansuman sorunu falan yok nerde yasıyosunuz
Myagz Yigithamza- üç buçuk aylıkken eski usül yaptırdık cerrahi olarak. Hiç ağrı kesici bile kullanmadık iki günde iyileşti dikişler zamanla düştü anlamadık Bile
Eymen6153 Yigithamza- canım geç bile kalmışsın en ben beş aylıkken yaptrdm çok kolay geçti tabi pansumanları önemli
Tuanatalha Yigithamza- 21 günlüktü oğlum yaptırdığımda çok sukur bilmedi bile şuan 6 aylık iyi ki yaptirmisim diorum