10,5 aylık aşırı hareketli bebeğim bir an olsun durmuyor. Kanepeden koltuğa sıralıyor veya hizli hizli emekliyor. Asla ama asla oturmuyor, oturtuyorum 2,3 sn sonra yine emekliyor veya ayaga kalkiyor. Sadece mama yerken sandalyede oturuyor. Ne dersiniz? Fikri olan var mi?