Melisann öncelikle stres haline getirmeyin bu işi, pozitif ve rahat olun. Ayrıca siz mutlu olursanız oksitosin hormonunuz ( mutluluk hormonu) yüksek olur bu demek oluyor ki sütünüz de her zaman gelir. Aksi halde gerçekten zorluk çekersiniz. Benim oğlum doğduktan 14 gün sonra bronkopnömoni den yenidoğan yoğun bakımda 1 hafta kaldı.. iki seçeneğim vardı ya deliler gibi ağlayıp zırlayacaktım (ki delirmeme de az kalacaktı) veya kendime gelip ne yapıp edip kendimi zorla da olsa mutlu etmeye çalışacaktım ki sütüm bol bol gelsin diye… ikinciyi seçip bu şekilde her gün bol bol ! sütümü hastaneye götürüyorduk. Biberonla verdiler tabii … eyvah dedim oğlum memeyi almayacak 😔 Evet evde birazcık zorlandık ama müzik açarak, ama güzel rahat banyo yaparak vs vb yöntemlerle kendimi hep rahatlatmaya çalıştım. Ve oldu! Şu an sorun yaşamıyoruz. Lütfen pes etmeyin ve ne olursa olsun pozitif yaklaşın 💐