Merhabalar,1aylik bebeğim hep ac belirtileri gösteriyo.meme vermeme rağmen bezi dolu olmasına rağmen hala ac gibi davraniyo üstüne mama iciyo.ben mamayi kesmek isterken olmuyo haliyle.ve deli gibi emzik emiyo, azaltamiyorum.gubduz uyumuyo. Tecrübe li anneler lütfen fikir verir misiniz.ve 1aylik bebeğe kaç cc mama veriyosunuz?