Baharmasal hayır hiç ilaç kullanmadık.Ilac kullanacak düzeyde değil reflumuz.Bebek her daim yediğini çıkarır, besnemez dolayısı ile kilo alımı, gelişimi az ise doktor gerekli gördüğü zaman ilaç verebilir.Aksi takdir de ise zaten 6.aydan sonra düzeliyor.Belirttigim gibi az az beslemek gerekiyor sütünüz ağır geliyorsa benim sütüm öyle geliyordu kızıma günde 4 kere falan bebelac gold veriyorum sindirimi kolay oluyor diğer bütün mamaları denedik kimini hiç sevmedi kimi ağır geldi.Belac gold iyi geldi bize.Bir mama bir anne sutu şeklinde besleniyor kızım.Hic ısrarcı olmuyorum dili ile ittirdigi vakit cekiyorum ağzından.