Merhaba 2 ay 21 gün oldu sezaryan dogum yapali 6 7 gündür sadece kahve lekelenme oluyorum regl dönemi bu şekilde baslayan oldu mu?
Hamile olmus olmaktan korkuyorum sadece bir kere birliktelik oldu ama ilk hamileligimde de oncesi bu sekilde belirti olmuştu 😳