ravza0611 evet benim ki yüksek endokrine yönlendirildi araştırılması için sadece anne sütü alıyor. Huzursuz bir bebek çok uyumayan zor uyuyan. Bu yüzden çok emiyor. Anne sütü mü neden oldu acaba dedim. Demek ki böyle durumlarda mama başlatılıyor. Biberon da tutmuyor. Hayırlısı bakalım